We helpen je graag verder!


Ook op zoek naar een allesomvattende eventcommunicatie?
Om het geheel wat aan te kleden hebben we ook voor een event dealerkit gezorgd bestaande uit:
- Vlaggenwimpels
- Grote vlaggen
- Bierviltjes
- Tafelhoezen
- Skytubes
- Welkomstborden
- Exterieur banners
Om alles vlot te laten verlopen hebben we gebruik gemaakt van een registratiesysteem.
Men kon zich vooraf registreren om langs te komen met zijn/haar trekker. Dit kon door het invullen van een online formulier. Eens dit was verzonden kreeg men een gepersonaliseerde mail met een persoonlijk e-ticket met QR-code. Via de gekoppelde app kon de dealer de QR-code makkelijk inscannen bij aankomst van de bezoeker. Zo werd er ook foutloos bijgehouden hoeveel en welke bezoekers er aanwezig waren.
Voor ons begon alles met het creëren van een beeld en het herwerken van het logo van de Legendary Days van 2019.
Daarna rolden we alle mogelijke communicatie uit om zoveel mogelijk bezoekers te genereren.
- Advertenties in 5 verschillende print vakmedia in Nederland
- 10 verschillende banners en nieuwsbrieven in diverse Nederlandse vakmedia
- 22.455 print uitnodigingen
- 62.799 verstuurde e-mailings met een gemiddelde openingsratio van 25,13%
- Aparte website met 13.142 websitebezoekers
- Organische en betalende social media campagne
Een mooi vervolg op de succesvolle Legendary Days van 2019! Dit was een sfeervol event waarbij het legendarisch bestaan van Ford, Fiat en New Holland centraal stond.
Deze keer konden we het helaas niet even groots aanpakken als in 2019, maar New Holland wilde haar klanten wel even hard verwennen en bedanken voor het vertrouwen en geloof in hun merk! Het werd een gezellig samenzijn bij de lokale dealers, met een hapje en een drankje om de afgelopen tijd wat in te halen.
Samen zorgden we opnieuw voor een legendarische dag!
- 27 verschillende locaties
- Duizenden bezoekers
- 1.319 trekkers
Op vrijdag 10 september vond er in Nederland
opnieuw een legendarisch event plaats,
namelijk de New Holland Legendary Day.


We helpen je graag verder
Ook op zoek naar een allesomvattende eventcommunicatie?


Om het geheel wat aan te kleden hebben we ook voor een event dealerkit gezorgd bestaande uit:
- Vlaggenwimpels
- Grote vlaggen
- Bierviltjes
- Tafelhoezen
- Skytubes
- Welkomstborden
- Exterieur banners
Om alles vlot te laten verlopen hebben we gebruik gemaakt van een registratiesysteem.
Men kon zich vooraf registreren om langs te komen met zijn/haar trekker. Dit kon door het invullen van een online formulier. Eens dit was verzonden kreeg men een gepersonaliseerde mail met een persoonlijk e-ticket met QR-code. Via de gekoppelde app kon de dealer de QR-code makkelijk inscannen bij aankomst van de bezoeker. Zo werd er ook foutloos bijgehouden hoeveel en welke bezoekers er aanwezig waren.
- Advertenties in 5 verschillende print vakmedia in Nederland
- 10 verschillende banners en nieuwsbrieven in diverse Nederlandse vakmedia
- 22.455 print uitnodigingen
- 62.799 verstuurde e-mailings met een gemiddelde openingsratio van 25,13%
- Aparte website met 13.142 websitebezoekers
- Organische en betalende social media campagne
Voor ons begon alles met het creëren van een beeld en het herwerken van het logo van de Legendary Days van 2019.
Daarna rolden we alle mogelijke communicatie uit om zoveel mogelijk bezoekers te genereren.

Een mooi vervolg op de succesvolle Legendary Days van 2019! Dit was een sfeervol event waarbij het legendarisch bestaan van Ford, Fiat en New Holland centraal stond.
Deze keer konden we het helaas niet even groots aanpakken als in 2019, maar New Holland wilde haar klanten wel even hard verwennen en bedanken voor het vertrouwen en geloof in hun merk! Het werd een gezellig samenzijn bij de lokale dealers, met een hapje en een drankje om de afgelopen tijd wat in te halen.
Samen zorgden we opnieuw voor een legendarische dag!
- 27 verschillende locaties
- Duizenden bezoekers
- 1.319 trekkers
Op vrijdag 10 september vond er in
Nederland opnieuw een legendarisch
event plaats, namelijk de
New Holland Legendary Day.
