MERKWAARDIGE B(R)OODSCHAP
ROVAC
Sinds 1979 geniet Rovac alle vertrouwen als makelaar in de vastgoedmarkt. Samen met vakkennis en persoonlijke service zorgt deze ervaring voor een onberispelijk maatwerk bij klanten.
Potentiële kopers en huurders bereiken via affichage, printadvertenties in regionale bladen en doorsnee huis-aan-huis folders? Wij gingen eerder voor een campagne waarmee we eruit springen! En dat mag je best letterlijk nemen ...




voor jouw bedrijf of merk?
Voor Artex smaakt het in ieder geval naar meer.
DUIDELIJKE
B(R)OODSCHAP
Eigenlijk is het simpel: iedereen koopt, huurt, verkoopt of verhuurt ooit weleens vastgoed. We zochten dus naar creatieve manieren om potentiële klanten (lees: iedereen), te bereiken. Aangezien we allemaal graag een vers sneetje brood lusten, hebben we ervoor gekozen een regionale actie op poten te zetten bij de warme bakker, meer bepaald het bedrukken van broodzakken. Brood wordt altijd bewaard in de broodzak zelf en ligt ook meestal tijdens het eten op tafel. Een broodzak bedrukken met een gesmaakt campagnebeeld zorgt dus niet alleen voor het ideale gespreksonderwerp aan tafel, maar is ook een uiterst sterke branding tool.
Maar liefst 25.000 broden rolden over de toonbank in een gepersonaliseerde broodzak van Rovac. Dat betekent een bereik van minstens 25.000 mensen, niet slecht voor een regionale campagne!
De actie kreeg online ondersteuning door een reeks doordachte socialmedia-ads gericht op diezelfde doelgroep.



Sinds 1979 geniet Rovac alle vertrouwen als makelaar in de vastgoedmarkt. Samen met vakkennis en persoonlijke service zorgt deze ervaring voor een onberispelijk maatwerk bij klanten.
Potentiële kopers en huurders bereiken via affichage, printadvertenties in regionale bladen en doorsnee huis-aan-huis folders? Wij gingen eerder voor een campagne waarmee we eruit springen! En dat mag je best letterlijk nemen ...
MERKWAARDIGE B(R)OODSCHAP
ROVAC




DUIDELIJKE
B(R)OODSCHAP

Voor Artex smaakt het in ieder geval naar meer.
voor jouw bedrijf of merk?
Eigenlijk is het simpel: iedereen koopt, huurt, verkoopt of verhuurt ooit weleens vastgoed. We zochten dus naar creatieve manieren om potentiële klanten (lees: iedereen), te bereiken. Aangezien we allemaal graag een vers sneetje brood lusten, hebben we ervoor gekozen een regionale actie op poten te zetten bij de warme bakker, meer bepaald het bedrukken van broodzakken. Brood wordt altijd bewaard in de broodzak zelf en ligt ook meestal tijdens het eten op tafel. Een broodzak bedrukken met een gesmaakt campagnebeeld zorgt dus niet alleen voor het ideale gespreksonderwerp aan tafel, maar is ook een uiterst sterke branding tool.
Maar liefst 25.000 broden rolden over de toonbank in een gepersonaliseerde broodzak van Rovac. Dat betekent een bereik van minstens 25.000 mensen, niet slecht voor een regionale campagne!
De actie kreeg online ondersteuning door een reeks doordachte socialmedia-ads gericht op diezelfde doelgroep.


